Regulamin Sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO BCANDLE.PL

§1. Postanowienia ogólne

1.Sklep internetowy dostępny pod adresem bcandle.pl prowadzony jest przez B-Candle Magdalena Sulej ul. Cicha 9 43-410 Zebrzydowice, NIP 9542815625, REGON 386281592, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

2.Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu złożenia przez Kupującego Zamówienia.

3.Produkty dostępne w sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

§2. Definicje

Na potrzeby niniejszego Regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:

1.Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę sprzedaży niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,

2.Koszyk – element Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Kupującego produkty do zakupu,

4.Kupujący – osoba fizyczna powyżej 18 r.ż., osoba prawna,

5.Produkt – rzecz ruchoma, w rozumieniu w ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, którą Kupujący może nabyć od Sprzedawcy za pośrednictwem sklepu,

6.Regulamin – niniejszy regulamin,

7.Sklep – sklep internetowy działający pod adresem www.bcandle.pl

8.Sprzedawca - Magdalena Knap prowadząca działalność gospodarczą B-Candle Magdalena Knap, ul. Cicha 9 43-410 Zebrzydowice, NIP 9542815625, REGON 386281592

9.Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego składane za pomocą zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktu lub produktów ze Sprzedawcą.

10.Zamówienie personalizowane - produkt skomponowany dla klienta, taki jak:

-wybór ewentualnych modyfikacji produktu

-wybór wariantu z dodatkami w postaci suszu kwiatowego

11. Dni robocze- dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy

§3. Postanowienia ogólne

1.Za pośrednictwem sklepu, Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną. Kupujący może dokonać zakupu produktów widocznych na stronach Sklepu.

2.Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupującego.

3.Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży między Kupującym a Sprzedawcą.

4.Zdjęcia produktów są przykładowe i służą do ich prezentacji. Zdjęcia i opisy umieszczane pod poszczególnymi produktami pochodzą od Sprzedawcy. Zdjęcia produktów mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu produktu.

§4. Usługi świadczone drogą elektroniczną

1.Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego następujące usługi drogą elektroniczną, za pośrednictwem sklepu:

1.Umożliwienie składania zamówień,

2.Przeglądanie zawartości sklepu.

3.Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia w sklepie. Złożenie zamówienia odbywa się bez konieczności założenia konta w sklepie.

3.Koszyk ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia zamówienia za jego pośrednictwem lub z chwilą zaprzestania składania zamówienia przez Kupującego.

4.Korzystanie z przeglądania zawartości sklepu rozpoczyna się z chwilą wyświetlenia przez Kupującego strony sklepu. Usługa kończy się w momencie zamknięcia w przeglądarce internetowej sklepu.

5.Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy sprzedaży zawierane za pośrednictwem sklepu

  • Klient składając zamówienie, zawiera umowę sprzedaży zamawianych towarów ze Sklepem Internetowym.

6.W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu, Sprzedawca podejmuje środki odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania danych osobowych przez osoby do tego nieuprawnione.

§5. Zamówienia

1.Zamówienia można składać poprzez użycie opcji Dodaj do Koszyka,

2.Kupujący może złożyć zamówienie bez rejestracji na stronie sklepu.

3.Po skompletowaniu zamówienia, Kupujący powinien postępować zgodnie z instrukcją pojawiającą się na ekranie. Składając zamówienie Kupujący zobowiązuje się do odbioru zamówionych produktów i zapłaty za produkty oraz koszty dostawy.

4.Zamówienie Kupującego zostanie przesłane do sklepu, a Kupujący przekierowany w celu dokonania zapłaty za zamówienie.

5.Złożenie zamówienia przez Kupującego jest równoznaczne ze złożeniem przez niego oferty nabycia wybranych produktów po cenach określonych w zamówieniu.

6.W dalszej kolejności Sprzedawca prześle do Kupującego wiadomość e-mail z informacją potwierdzającą otrzymanie należności za zamówione produkty oraz informacją o sposobie otrzymania produktów.

7.Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży produktów jest potwierdzenia przyjęcia zamówienia (email „Potwierdzenie zamówienia”) wysłany do Kupującego przez Sklep.

8.Dla Kupującego wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej sklepu przy kupowanym produkcie w momencie złożenia zamówienia: cena, charakterystyka towaru, jego cechy oraz elementy wchodzące w skład zestawu.

9.Podane przy opisach poszczególnych produktów ceny są wyrażone w polskich złotych i obejmują wszystkie ich składniki (w tym VAT i inne podatki). Ceny produktów nie zawierają kosztów przesyłki.

10.Zmiana ceny następuje poprzez publikację na stronie sklepu nowych ofert cenowych i wiąże sklep od chwili ich publikacji. Nie ma wpływu na realizację umów zawartych w wyniku złożonych wcześniej zamówień.

10.Sklep może wprowadzać nowe produkty do oferty sklepu, nowe ceny oraz akcje promocyjne, co nie wpływa na realizację umów zawartych w wyniku zamówień złożonych wcześniej.

11. Zamówienia realizowane są do 5 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty od Kupującego. Sklep zastrzega sobie prawo do przedłużenia czasu realizacji.

§6. Płatności i wysyłka

1.Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

2.Dostępne formy płatności to karty płatnicze:

-Visa

-Visa Electron

-MasterCard

-MasterCard Electronic

-Maestro

3.W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego kartą płatniczą Sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Kupującego.

4.Przy płatności kartą czas realizacji Zamówienia rozpoczyna się od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji przelewu.

5.Kupujący, przed dokonaniem płatności za pośrednictwem zewnętrznego usługodawcy, zobowiązany jest zapoznać się z regulaminem świadczenia usług zewnętrznego usługodawcy.

6.Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie do 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

7. Wysyłka realizowana jest za pomocą paczkomatów i kuriera InPost.

§7. Odstąpienie od umowy Konsumenta

1.Kupujący będący Konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej ze Sprzedawcą umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.

2.Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (pismo wysłane pocztą elektroniczną: bcandle.sklep@gmail.com ). Odstąpienie od umowy musi zawierać zgodny tytuł "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy", numer zamówienia oraz datę.

3.Nie odebranie zamówionego i opłaconego towaru nie oznacza odstąpienia od umowy i nie jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu.

4. Aby odstąpić od umowy, towar musi być w takim stanie w jakim został zakupiony. Konsument zobowiązany jest odesłać zakupiony towar w terminie do 14 dni.

5. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:

- w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany na indywidualne zamówienie Kupującego

- w której przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania zwrócić nie można ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu zamówienia

6.Zwrot środków wykonywany jest na konto bankowe użyte podczas składania zamówienia w terminie do 14 dni.

§8. Odpowiedzialność za wady

1.Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad.

2.Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną.

3.Jeśli Kupujący stwierdzi wadę produktu, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje oczekiwania związane ze stwierdzoną wadą.

4.Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą pocztą elektroniczną: bcandle.sklep@gmail.com

5.Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.

6.Szczegóły dotyczące rękojmi Sprzedawcy za wady regulują przepisy Kodeksu cywilnego (art. 556 – 576). Czas obowiązywania rękojmi to 2 lata od momentu wydania towaru.

§9. Dane osobowe i pliki cookies

1.Administratorem Twoich danych osobowych jest Sprzedawca.

2.Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej jako „RODO”.

3.Dane osobowe Kupującego przetwarzane będą:

1.na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – w celu wykonania łączącej Administratora z Kupującym umowy, w tym dokonywania płatności, obsługi reklamacji, odstąpienia od umowy, odpowiedzi na zapytania kierowane pocztą elektroniczną oraz kontaktowania się z Kupującym, w tym w celach związanych z realizacją umowy - do czasu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy,

2.na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze tj. dla celów podatkowych i księgowych - do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego,

3.na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO – w celu prowadzenia działań marketingowych własnych produktów i usług z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej - do czasu cofnięcia zgody,

4.na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO tj. prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora jakim jest obsługa zgłoszeń kierowanych z wykorzystaniem formularza kontaktowego, dochodzenie roszczeń związanych z zawartą umową, prowadzenie statystyk – do czasu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy, a także przez okres 1 roku celem zachowania rozliczalności.

§ 10. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji

1.Sprzedawca nie wyraża zgody na rozpatrywanie reklamacji sposobami pozasądowymi.

§11. Reklamacje

1.Wszelkie reklamacje Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bcandle.sklep@gmail.com

2.Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 30 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Kupującego o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.

3. Każda reklamacja musi zostać zgłoszona po stwierdzeniu wady przez Kupującego oraz być poparta załącznikiem, tj. zdjęciem wadliwego produktu.

4. Rodzaje rozpatrzenia reklamacji:

- wymiana produktu na nowy bez wad

- zwrot kosztów lub części kosztów w postaci bonu lub rabatu na zakupy w Sklepie za produkt wadliwy

5. Koszta wysyłki wadliwego produktu pokrywa Kupujący.

6. Koszta wysyłki nowego produktu pokrywa Sprzedający.

 

§12. Bony podarunkowe

1. W Sklepie Internetowym dostępne są dwa rodzaje bonów podarunkowych - produkt cyfrowy i produkt fizyczny.

2. Produkt cyfrowy zostaje wysłany w przeciągu 24 godzin na adres e-mail Kupującego. Jeśli ma zostać wysłany na inny adres e-mail, Kupujący musi poinformować o tym Sklep w uwagach do zamówienia.

3. Produkt cyfrowy nie podlega zwrotom.

4. Bon podarunkowy nie zawiera kosztów wysyłki. 

5. Bon podarunkowy może zostać wykorzystany na produkty fizyczne w sklepie stacjonarnym lub w sklepie internetowym bcandle.pl.

6. Bon podarunkowy może zostać wykorzystany jednorazowo. Nie jest możliwy zwrot reszty środków ani zamiany na pieniądze.

7. Nieczytelny, uszkodzony bon podarunkowy traci swoją ważność. 

8. Ważność bonu podarunkowego wynosi 3 miesiące od daty zakupu.

 

§13. Opinie w Sklepie internetowym

1. Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym. 

2. Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii Sprzedawca ponawia wysyłkę zaproszenia. 

3. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. 

4. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io. 

5. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich. 

6. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.

7. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.

 

§14. Postanowienia końcowe

1.Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.

2.Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 10.11.2020 r.

3.Regulamin jest nieodpłatnie udostępniony Kupującemu przed zawarciem umów sprzedaży.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl