Zwroty i reklamacje

 

Odstąpienie od umowy Konsumenta

 

1.Kupujący będący Konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej ze Sprzedawcą umowy w terminie 14 dni od momentu odebrania zamówienia.

2.Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (pismo wysłane pocztą elektroniczną: bcandle.sklep@gmail.com ). Odstąpienie od umowy musi zawierać zgodny tytuł "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy", numer zamówienia oraz datę lub poprzez Wygodne Zwroty

3. Aby odstąpić od umowy, towar musi być w takim stanie w jakim został zakupiony. Konsument zobowiązany jest odesłać zakupiony towar w terminie do 14 dni.

4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:

- w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany na indywidualne zamówienie Kupującego

- w której przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania zwrócić nie można ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu zamówienia

- w której przedmiotem jest produkt cyfrowy lub bon podarunkowy

5.Zwrot środków wykonywany jest na konto bankowe użyte podczas składania zamówienia w terminie do 14 dni.

 

 

 

Reklamacje

 

Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamacje prosimy składać drogą mailową: bcandle.sklep@gmail.com 

1.Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Kupującego o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.

2. Każda reklamacja musi zostać zgłoszona po stwierdzeniu wady przez Kupującego oraz być poparta załącznikiem, tj. zdjęciem wadliwego produktu.

3. Rodzaje rozpatrzenia reklamacji:

- wymiana produktu na nowy bez wad

- zwrot kosztów lub części kosztów w postaci bonu lub rabatu na zakupy w Sklepie za produkt wadliwy

- odstąpienie od umowy w wypadku rażącej niezgodności produktu z opisem.

4. Koszta wysyłki wadliwego produktu pokrywa Kupujący.

5. Koszta wysyłki nowego produktu pokrywa Sprzedający.

Produkty cyfrowe (eBook):

1. Podstawą reklamacji jest obiektywnie istniejąca wada eBooka, uniemożliwiająca lekturę. Reklamacji nie rozpatruje się pozytywnie w sytuacji, w której brak możliwości odczytania pliku wynikają ze specyfiki urządzenia wykorzystywanego przez Użytkownika, lecz w takiej sytuacji udziela się porad dotyczących zalecanego sprzętu/aplikacji.

2. Podstawą reklamacji jest rażąca różnica pomiędzy opisem eBooka, a jego treścią.

3. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.

 

Pobierz: FORMULARZ REKLAMACYJNY

 

Więcej informacji w Regulaminie Sklepu.


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl